Never look back!

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Emma - 24 oktober 2011 22:17

 


Jag vet att du sover 
Känner värmen från din hud 
Bara lukten gör mig svag 
Men jag vågar inte väcka dig nu 

Jag skulle ge dig 
Allting du pekar på 
Men bara när du inte hör 
Vågar jag säga så 

Jag kan inte ens gå 
Utan din luft i mina lungor 
Jag kan inte ens stå 
När du inte ser på 
Och genomskinlig grå blir jag 
Utan dina andetag 

Min klocka har stannat 
Under dina ögonlock 
Fladdrar drömmarna förbi 
Inuti är du fjäderlätt och vit 

Och utan ett ljud 
Mitt hjärta i din hand 
Har jag tappat bort mitt språk 
Det fastnar i ditt hår 

Jag kan inte ens gå 
Utan din luft i mina lungor 
Jag kan inte ens stå 
När du inte ser på 
Och färglös som en tår blir jag 
Utan dina andetag 

Jag kan inte ens gå 
Utan din luft i mina lungor 
Jag kan inte ens stå 
Om du inte ser på 
Och genomskinlig grå 
Vad vore jag 
Utan dina andetag 

Vad vore jag 
Utan dina andetag
Av Emma - 24 oktober 2011 21:45

Tro mig när jag säger det, jag har gått vidare.

Nu för tiden undrar jag bara hur du mår och varför du är som du är?

Så konstig.. jag kan förstå till en viss del

men ser du inte att det skadar inte bara dig, men även mig

oss

som ett par vänner.. 

Jag har gjort mitt val, som jag står för och tänker inte ändra på det! 

Nu är det din tur! 


Jag har gjort mitt här.. och vet ni vad, jag mår bra! 

Jag mår bättre än vad jag trott. När all denna processen påbörjat 

och det börjat hända saker i mig

jag behövde bara ta tag i det för att det skulle gå! 

Jag ångrar det inte! 

om det så innebär att du dissar mig får jag ta det

för det är inte värt att må så som jag gjorde med dig som vän, 

även om jag fortfarande vill vara kompis med dig så är det inget jag måste för att känna mig hel.

Jag har hittat mig igen! 

Jag vet vad jag vill.. (lät bra o skriva det, vet inte alltid vad jag vill!) 

jag har ett mål som jag tänker nå! 

Nu är det min tur att visa världen att även jag finns! 


 

Av Emma - 24 oktober 2011 16:03

Du säger att jag måste göra såå mkt.. 

att jag gör framsteg.. men ibland känns det mer som att jag tar kliv bakåt

men jag försökre verkligen.

Det gör jag! 

Jag gör allt för dig.

jag tänker kämpa för dig denna gång, vill inte förlora dig en gång till..

Av Emma - 24 oktober 2011 14:55

En lite jobbig morgon, men jag tog mig upp iaf :) 

jag borde kanske ändra mina sov vanor lite grann.. och att sova ca 4-5 timmar på dagarna i helgen var nog inte en sån bra idé.. hehe Oops! Men gjort är gjort, nu är det bara att se till att vända tillbaka det! :)


Såg på film på första lektionen, det var väldigt skönt! och sen har vi haft en väldigt chill dag! Fick en uppgift som ska vara klar på fredag, började göra den i skolan idag. Kände mig väldigt duktig när typ alla förutom jag och en kille gick hem.. PLUGGIS!.. eller? men ajg fick en bra start, nu ska jag bara göra klart det, har faktiskt ett antal frågor att svara på sen måste jag även skriva det bättre, men det kan jag fixa då jag ska skriva det på datorn! 

Gick till körskolan sen.. gick igenom mina fel svar sist och gjorde ett test på fas C, fick 57/70 varav man måste ha 63 så inte helt värdelöst för att göra det tredje gången. 

Kollade även upp hur många körlektioner man vanligtvis kan behöva och hon sa ca 15-20 st, har fått 10 redan så jag hoppas att jag ska klara det helst på 15 :p får ligga i hemma också ;D hehe. 

Av Emma - 24 oktober 2011 01:33

har hittat en väldigt duktig kille måste jag säga! 

http://www.youtube.com/watch?v=0_Lb7mZE-KM

Sitter nu och nördar denna låt.. underbart fin! 


har bestämt morgondagens klädsel och lite sånt skit :p 

Märkte för typ 10 min sen att klockan är över 01.00 hehe oj! 

Så jag ska nog gå och tvätta ansiktet krypa ner i säng, lyssna på den vackra rösten, kanske he på nån film or something och sen sova gott! Så jag orkar med morgondagens äventyr! ;)


 

Ovido - Quiz & Flashcards