Never look back!

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Emma - 11 oktober 2011 21:53

Nu sitter jag här och letar information om hinduismens gudar till ett skolarbete som jag sa att jag skulle skicka in igår men då gjorde jag misstaget att glömma böckerna i skolan.. så smart ibland. så nu sitt jag här.. 

har visserligen bara börjat men hittar inge.. tkr att det är skit svårt.. 

Aja.

Imorrn fyller brorsan år så då ska man upp och uppvakta honom på morgonen, sen blir det jobb och sen fullt ös kalasa! 


jag bakade förresten choklad muffins idag :D fett gött! 


nä, nu ska jag sluta skriva osammanhängande med en lite röd tråd någonstans och fortsätta plugga!! 


Skriver förmodligen något senare. :)


   

Värsta gött! :D

Av Emma - 11 oktober 2011 01:11

Det är så mycket mer som ni inte vet.. 



Ovido - Quiz & Flashcards