Never look back!

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Emma - 15 oktober 2011 23:50

Träffade som sagt Alex idag, riktigt kul var det att träffa han igen! 

Var alldeles för länge sen sist! 

Vi såg på film, drog till stan och käka, gick på hemmakväll köpte lite godis och sen gick vi hem och kollade på film igen :p Sen for jag hem.

Har packat väskan och har gjort klart för morgondagens fotografering i umeå och kanske lite shopping efteråt, det får vi se! :) 


Men nu ska jag kolla klart på idol på tv4 play och sen ska jag nog sova, ska ju trots allt kliva upp runt sju imorrn så :p


 

Av Emma - 15 oktober 2011 12:12

Det är inte alltid lätt att vara glad och positiv då et alltid är folk som förstör eller om man får fel tankar,, Det kan verkligen förstöra en dag...



*****************************


Hade en jätte härlig dag igår! 

Första lektionen igår skulle vi kolla på film, men det va nå fel me tekniken så då det va typ 20 min kvar av lektionen så DÅ funkade det.. vi såg klart på filmen som vi endast hade 30 min kvar av så vi fick börja nästa lektion lite senare, som gick ut på att vi skulle kolla i en stor present som står på torget. Inne i den finns det ideér om hur man kan förändra världen, vi va där i typ 10 min! xD Vi fick sluta 12.50 ist för 14.00 :D jävligt skönt!

Så jag och Emilia gick runt på torget för att fördriva tiden tills bussen gick.

När jag kom hem så packade jag väskan för jag skulle till mamma, sov en stund och sen gjorde mig klar för att servera på en fest!

Jag hade jätte kul!

Och min farbror drog upp mig på dansgolvet xD sen gav han mig en kram och tackade mig.. lite kul! :) har aldrig sett han så. men det kan ju bero på att jag aldrig sett han full xD haha!

Nä, nu ska jag klä mig och lite sånt!

Sen drar jag till Alex!! :D 

Av Emma - 15 oktober 2011 02:32

 When you call my name, it's like a little
Prayer. I'm down on my knees, I wanna take you
there. In the midnight hour, I can feel your
Power. Just like a prayer, you know I'll take you there


I hear your voice, it's like an angel sighing.
I have no choice, I hear your voice, feels like
Flying. I close my eyes, oh God, I think I'm
Falling, out of the sky. I close my eyes, Heaven
Help me

Ovido - Quiz & Flashcards