Never look back!

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Emma - 17 oktober 2011 22:44

Jag var inne på fb och kollade runt lite så såg jag en rekommendation på att en kille och jag kanske kände varandra, vi hade typ 19 gemensamma vänner.

Och när jag kollar närmare på han så ser jag ju att det är en kille som gick i min klass från typ 4:an- 7:an eller 8:an :o 

Och han ha blivit hyffsat snygg och värsta biffen! xD Shit. 

Fick mig en suprise där minsann! 

Av Emma - 17 oktober 2011 16:11

Efter en dag på skolan och nå timmar på stan sitter jag nu i min säng igen! :D

Min sköna underbara säng..! nej då.. eller jo den är skön men jag tänkte ju inte skriva om den xD 

Inatt fick jag faktiskst mitt samtal som jag väntade på! Och jag fick det t.o.m INNAN jag släckt ner datorn! :D 

Så pratade lite i telefon sådär innan sovdags! Riktigt nice enligt mig! 

Men desto jobbigare blev det imorse! Hade väldigt svårt att ta mig ur sängen och jag hann typ inte äta nå frukost, så mamma gav mig 20 kr så jag kunde köpa en macka i kiosken på skolan! :D Tack mamma! 


Hade iaf ett prov idag som jag trodde var förra måndagen så jag var inte alls beredd på det + att jag varit borta på så många av dom lektionerna.. Sen så hare vare en ganska lugn dag på skolan! 

Gick även faktiskt på körskolan på lunchen, fick 60/70 och man måste ha 63 för att klara det så jag är påväg! :D


Efter skolan drog jag ner till stan för att kolla på en jacka som jag sett för typ 500 kr, men den satt inge bra på mig, så jag håller mig till min vinter jacka som jag redan har! Den duger! 

Och sen gick jag till telia för att byta abonnemang. Dit kom även linn :D Så efter det gick vi mest runt och trallade, kollade lite på smink och sånt där tjejiga saker.. (ja, jag har blivit lite tjejig!) 

Och nu har jag även bestämt mig för att använda dom pengarna jag fick av morfar förra året till ett par vinterskor som jag VERKLIGEN behöver! mina ful skor duger nog ett tag till, men inte till då snän kommer.. då komma jag bli waaaay för blöt! :p hehe.

så ska jag köpa lite smink för nuvarande pengar och även jul klappar! 


Oj.. vart en väldigt låååångt inlägg  nu :p heh. 

aja, ni som fortfarande hänger med.. ikv ska jag träna! :D

haha skojja bara!! xD

Ha en fortsatt bra dag!! ;D

 

Av Emma - 17 oktober 2011 00:00

Jag tänker gå min väg och aldrig mer vända mig om

Det är nu ett avslutad kapitel efter detta inlägg. 

jag kommer ha syn punkter för ännu kommer du vara min vän 

tills jag inte orkar mer.. 

Men från och med nu får det vara slut på detta fjanterier (vilket det egentligen inte är.. ) 

Det är nu dags att lämna det förflutna bakom mig

för jag satsar ju ändå på framtiden! 

Jag har- trots alla motgångar- den jag vill ha, och velat ha länge..

Så nu är det dags att lämna detta bakom mig och börja gå framåt! 


         

Ovido - Quiz & Flashcards