Never look back!

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Emma - 23 oktober 2011 22:57

Sitter vid mitt skriv bord, nyss hemkommen från ume och tjeckar olika bloggar och sånt där! 

Lyssnar på hello, en gammal men faktiskt en fin låt enligt mig!


Haft en härlig helg! Var underbart att träffa han igen.. UNDERBART! 

ville egentligen inte fara hem men jag har ju skola och sånt så var ju tvungen.. but let me start by saying.. I Love You..


jag åkte ju Bussen med petra, både dit och hem. Det va lite kul! Nu på hemvägen såg vi lite grann på snobben.. hahah så jävla söt! och sen så pratade vi ofc om snygga boys! :D hehhehe...

Aja, nu ska jag fixa lite saker här :p

bloggar kanske nå mer senare ikv ;)


By the way,, om ni vet nå bra filmer och musik så får ni mer än gärna tipsa!! :D 

Vill ha ny musik!!! :D 

.. även filmer :p hahaha

Ovido - Quiz & Flashcards