Never look back!

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Emma - 7 oktober 2011 22:27

Så otroligt glad! 

Seriöst! 

Jag ringde mamma, pratade med dig och sprang sedan upp till pappa och berättade! 

Jag sprang o tjoade, och skrek o sjäng med världens energi.. Så skönt!! 


      

Av Emma - 7 oktober 2011 17:10

Nu är det FREDAGS MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYSSSS! 

Nu är det fredag, det är helg, fest eller? 

Nä men seriöst idag kommer jag nog bara ta det lugnt, har absolut ingenting planerat, kanske kommer att plugga lite.. ja, på en fredag! har ju prov på måndag så det behövs! Eller om jag kanske råkar hitta nån att va me :p hehe.. men inte så stor chans dessvärre.. ja ja. 

Måste även packa upp min väska.. jaja. 

Imorgonkväll blire iaf fest! :D 


Ha en trevlig fredag ;) haha. .

Ovido - Quiz & Flashcards