Never look back!

Alla inlägg under oktober 2011

Av Emma - 2 oktober 2011 00:07

Lite humor har jag i min lilla värld ikväll! 

Sitter o snackar me Emelie på fb, känns bra att ha hon och prata med! 


       Snyggingen hittar ni på http://eemlliie.blogg.se/ :) tjecka vet jag! 


Men nu ska jag nog gå och ta en dusch! (: sen ska jag nog he på en film eller läsa lite innan jag ska sova så.. (: sov gott

Av Emma - 1 oktober 2011 19:29

Mitt mysande tidigare idag slutade med att jag somnade..

Mamma ropade på mig en gång och frågade om jag kunde hjälpa, vilket jag sa att jag kunde och bara strax därefter låg jag och sov väldigt gott! drömde t.o.m att mamma var nere och städade och att jag skulle hjälpa till men låg och sov xD liiiete wierd faktiskt :p haha. 

Aja, Nån gång därefter ropade mamma igen på mig och frågade vad jag gjorde och jag svarade att jag sov :p sen ännu lite senare kom tomas upp och frågade om jag sov eller nåt sånt så jag sa ja, och sen frågade han om jag skulle någonstans ikv vilket jag inte skulle..

Bara strax därefter ville mamma ha hjälp igen så då gick jag ner och var typ helt borta! Men hon fick iaf sin lilla hjälp av mig (: 

Och nu ligger jag i sängen igen, men ska alldeles strax gå ner igen för att he fram fikat, för jag vill fika!!! :D


   just because!..

Av Emma - 1 oktober 2011 13:14

Klockan är 13.13 och jag har redan myst ner mig i sängen :p haha. 

Jag klev fan upp halv åtta i morse för att fara till mormor medans brorsan spelade match, så när jag kom hem gick jag raka vägen till sängen och tänkte ha det lite mysigt.. även om man är själv har man väl ändå rätt till att mysa, eller hur? ;)


     myyyyyyyyyyyyyyyys pys! <3

Av Emma - 1 oktober 2011 01:02

Det är inte längre för sent

jag vet att jag än kan ångra mig

men vad ger det då jag inte vet vad jag vill?

då det är så svårt att jag inte längre kan lyssna på vad jag själv har att säga

då allt är så upp&ner

jag hatar att har det såhär

men vad fan kan jag göra?

inte ett skit, jag gjorde allt för att inte hamna här

och ändå står jag här

vad är det för skit?!

Ovido - Quiz & Flashcards