Never look back!

Alla inlägg under oktober 2011

Av Emma - 27 oktober 2011 22:46

Sista praktiken dagen innan lovet idag då! 

eller ja.. jag ha lov nu! :D hehe. 

Hoppas på att jag får en tid imorrn, och så ska jag köpa biljetter till 200-dagars och lite sånt. 

Kanske gymma.. om jag orkar det vill säga, har ju trots allt tränat varje dag denna vecka. borde kanske vila lite 

och speciellt när jag ska göra högskoleprovet på lördag..

Sen så ska nog även dra på fest på lördag kväll, tror jag. Får se. men jag vill! 


Är fett trött nu! så jag ska nog se någon serie och sen sova. Det behövs kan jag lova! 

Av Emma - 26 oktober 2011 22:24

Det är 200-dagars om en vecka. 

Halloween tema, och jag har inget till det temat hemma, och har inte råd att köpa något..

illa!.. 

Sen har jag heller ingen aning om vad jag skulle kunna ha på mig.. at all!! o: 

Får ta och lista ut det här alltså! haha. 


Tror jag ska vakna lite tidigare imorgon för att ringa ett samtal och boka en tid.

Känner att det börjar komma tillbaka och jag orkar inte ha det likadant igen, och jag vet att det är många runt om mig som heller inte orkar det. Så nu är det dags att göra något åt skiten! 

Jag vill ha hjälp med detta och det är nu! 

Kan heller inte riktigt fatta att jag verkligen tagit detta beslut och tänker fullfölja detta. 

och att jag dessutom ber om hjälp för nånting jag tagit mig genom förut.. jag kanske har lärt mig?

hah, skulle inte tro det va..

Aja, nu ska jag vänta på svar, ta fram någon vägbeskrivning och kolla tider.. 

Av Emma - 26 oktober 2011 18:27

Love, sex, ladies, no regret. 

Av Emma - 26 oktober 2011 17:40

 

Vackert rum va? :D var bara tvungen att visa er hur underbart mitt rum ser ut!! 

.. Jag har ett system...   Allt ligger överst   


Haha var bara tvungen att lägga ut bilden och ja! Mitt rum ser för stunden ut sådär, isn't it lovley? (;

Av Emma - 26 oktober 2011 17:31

Jag mår inte bättre av att se dig lida. 

Det gör jag inte, jag blir inte direkt glad av det. jag är inte en sån människa

jag önskar bara att du kunde ta ditt liv och mig på större allvar. 

Att istället för att strunta i att prata om saker och ting så säger du bara skit samma.

Men vet du vad? Det är inte bara skit samma.. Det är mer än så

om jag frågar dig nåt, frågar jag för att jag vill veta.. inte för att det är skit samma, då skulle jag inte ens ha frågat.

Ta mig på större allvar..


jag mår heller inte bra av att blicka tillabka.. så därför försöker jag att se framåt, men det är inte alltid det funkar

så förlåt mig för dom gångerna som jag faller tillbaka. Det är inget jag påverkar. Det bara händer..

Av Emma - 25 oktober 2011 20:53

JAG HAR INGEN JÄVLA GOLV VÄRME OKEJ?!?!?!?!?!


Jag måste egentligen gå och duscha nu, känner mig jätte äcklig, men det känns jobbigt.. 

Jag ska även försöka somna i tid inatt, höll inte på att ta mig ur sängen imorse vilket slutade med no breakfast -->

---> HUNGRIG!! men jag tog lunch vid typ 12 idag så jag klarade mig (:


Gick till körskolan efter praktiken, klarade då Fas C! :D Det roliga är att igår när jag for hem från träningen sa jag till pappa att jag kunde gå till körskolan idag och klara fas C.. och så gör jag det! xD lite komiskt!? :p


   

Just because i'm so fucking hot.. NOOT! :D 

Av Emma - 24 oktober 2011 22:17

 


Jag vet att du sover 
Känner värmen från din hud 
Bara lukten gör mig svag 
Men jag vågar inte väcka dig nu 

Jag skulle ge dig 
Allting du pekar på 
Men bara när du inte hör 
Vågar jag säga så 

Jag kan inte ens gå 
Utan din luft i mina lungor 
Jag kan inte ens stå 
När du inte ser på 
Och genomskinlig grå blir jag 
Utan dina andetag 

Min klocka har stannat 
Under dina ögonlock 
Fladdrar drömmarna förbi 
Inuti är du fjäderlätt och vit 

Och utan ett ljud 
Mitt hjärta i din hand 
Har jag tappat bort mitt språk 
Det fastnar i ditt hår 

Jag kan inte ens gå 
Utan din luft i mina lungor 
Jag kan inte ens stå 
När du inte ser på 
Och färglös som en tår blir jag 
Utan dina andetag 

Jag kan inte ens gå 
Utan din luft i mina lungor 
Jag kan inte ens stå 
Om du inte ser på 
Och genomskinlig grå 
Vad vore jag 
Utan dina andetag 

Vad vore jag 
Utan dina andetag
Av Emma - 24 oktober 2011 21:45

Tro mig när jag säger det, jag har gått vidare.

Nu för tiden undrar jag bara hur du mår och varför du är som du är?

Så konstig.. jag kan förstå till en viss del

men ser du inte att det skadar inte bara dig, men även mig

oss

som ett par vänner.. 

Jag har gjort mitt val, som jag står för och tänker inte ändra på det! 

Nu är det din tur! 


Jag har gjort mitt här.. och vet ni vad, jag mår bra! 

Jag mår bättre än vad jag trott. När all denna processen påbörjat 

och det börjat hända saker i mig

jag behövde bara ta tag i det för att det skulle gå! 

Jag ångrar det inte! 

om det så innebär att du dissar mig får jag ta det

för det är inte värt att må så som jag gjorde med dig som vän, 

även om jag fortfarande vill vara kompis med dig så är det inget jag måste för att känna mig hel.

Jag har hittat mig igen! 

Jag vet vad jag vill.. (lät bra o skriva det, vet inte alltid vad jag vill!) 

jag har ett mål som jag tänker nå! 

Nu är det min tur att visa världen att även jag finns! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards