Never look back!

Alla inlägg under juni 2011

Av Emma - 24 juni 2011 16:30

Varje gång jag försöker göra mig fin, får du alltid en konstig min, så fort jag är sååå jävla nöjd så äre alltid nå fel.. jag vet att du tkr att jag är jätte fin, men snälla kan du inte då spela att du tkr att det är jätte fin även om du inte tkr det?


      Party klar vare sig du gilla det eller inte!!

Av Emma - 24 juni 2011 13:19

Fick ett väldigt mysigt uppvaknande idag!

Mamma kom in och la sig i sängen bredvid mig och sa; Glad midsommar. Sen så sa hon att det var frukost, så jag klev upp endast för att hela familjen skulle äta frukost tillsammans vilket inte har hänt på jag vet inte hur länge :p


Och nu ha jag klätt mig o fixat håret, orkade inte göra nåt speciellt eftersom att jag ska duscha senare, fixade endast håret för att jag ska följa med på midsommar firande.. kanske lite gammal för det men fan brorsan ville ha mig med så visst :p haha!


Sen ska jag äta middag här och sen sticker och drottningen hem till mig för att fixa det sista, käka jordgubbar och sen blire PARTYYYYY!!     


      

Av Emma - 24 juni 2011 00:34

Jag hörde att det var okej att må dåligt..

men när man väl mår dåligt, vart fan är alla då?

När jag behövde någon som mest vart var ni alla som säger att ni finns för mig då? eller när jag en dag bara ville snacka, vart fan var ni då?


Ni frågar hur jag mår, men vad säger ni om jag mår så jävla skit att jag knappt få ur mig ett enda litet ord?


Att vara ensam, jovisst fan klarar jag av det, men när jag väl ber om hjälp och förståelse, då vill jag ha er där.. </3


   

Av Emma - 23 juni 2011 21:02

Min "köpare" hade glömt fixa sprit och skit till mig till imorrn, blev fett besviken men ja ja tänkte jag.. men så hade jag sån tur att syrran hade lite hemma som hon skulle ge mig, fett schysst!! :D

Sen så har jag ju såklart dom bästa vännerna som ställer upp och bju mig på lite go cider! :D Tack så mycket drottningen! :D Verkligen snällt!!   

Ibland så har man tur asså! :D


  Bara för att han ska bju mig på go cider! :D<3


Första festen utan dig.. det känns konstigt redan nu, men jag vet att jag komma ha kul men du kommer ändå finnas i mina tankar, jag lovar.

jag ska dansa, jag ska ha kul.. trots min klump jag kommer ha i magen så komma jag ha roligt, jag lovar dig baby.. Även om du inte är med fysiskt så är du det i mig <3


Av Emma - 23 juni 2011 17:21

Sov till 14.30 idag och insåg då att jag måste ta och stiga upp eftersom att drottningen skulle komma två xD

Så jag klev upp käka frukost.. o sen kom han xD misstolkning?! hehe   

ah, då snackade vi lite sen gick vi ner o STÄDA lite :P

Mitt rum är nu förbannat rent! tror aldrig det har varit såhär städat någon gång.. Men vi hade kul. Sen bestämde vi vad jag ska ha för kläder imorrn och så tog vi en dricka var och sen så målade jag min vänster hands naglar xD


Och lite senare ska jag te morsan o käka middag med hela famlijen :p hihi


     Skål.. snart fredag!!   

Av Emma - 23 juni 2011 02:17

Alltså vilken jävla morsa!

Först låta sina 4 barn bli instöngda med ett rum och badrum + en vind, där deras egna mormor kommer upp varje morgon med en korg med mat som knappt kan kolla på barna, och sen strunta i att besöka sina barn och låta mormorn, svälta dessa 4 stackars barn, att sedan slå 2 av barnen med ett spö! slå sina egna barnbarn med ett spö, och slå dom så mycket att spöet går sönder så tar man nånting annat maerial och slår tills barnet svimmar.. hur fan är funtad som då?! jag fattar inte!!

Och sen när man som mamma låter barna sitta inlåsta o 2 år, 2 ÅR! hallå?!


så sjukt! så jävla sjukt asså!!

Och det värsta är att författaren själv säger att det är verklighetsbaserd..

Och ja, detta är från en bok- vindsträdgården, av Virginia Andrews.

En riktigt bra bok..  

Av Emma - 23 juni 2011 00:48

Asså seriöst!!

Irriterad på G! han gjorde mig förkyld nu, ARGH!!

Asså seriöst! jag tog nässpray för bara någon timme sen och nu kan jag knappt andas genom näsan.. så less!

oså ska jag ha fest på fredag, jag hoppas verkligen detta gått över då, annars vet jag en som komma få en irriterad blomma på sig!! :D hehe   

Av Emma - 23 juni 2011 00:35

Är det fel att sakna dig? Eller att säga till dig att jag saknar dig?

Att jag saknar dina kärleksfulla kramar? eller när du ödmjukt pussar mig?

Dina mjuka armar omkring mig när jag ska försöka sova..

Eller när vi ligger i sängen och jag ska skriva lite sånt som ingen annan får se, så vänder du dig om för att inte kunna läsa det jag skriver..

Eller alla söta komplimanger du brukade ge mig.

Den bästa var nog i början av vårt förhållande och vi skulle sova, så sa jag alltid dröm sött, och du svarade: jag kommer ju drömma om dig <3

Kanske inte världens mest smältande kommentar, men för mig älskade jag när du sa det!


Kanske borde jag inte skriva detta, men hur ska jag låta bli när det är du som är i mitt huvud på kvällarna? Du, du, du bara du! <3


     

Jag saknar dig! <3

Ovido - Quiz & Flashcards