Never look back!

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Emma - 14 juni 2011 23:59

Jag var så sugen på att blogga, men nu när jag väl skulle skriva så kom jag inte på nåt vettigt att skriva om.. va jobbigt det blev!


Ont i huvet, trött (men kmr nog inte kunna sova), rädd och ensam.. vi kör på det va!


I just wish that some day.. nevermind, i don't know what i just would have wrote so..


 

Av Emma - 14 juni 2011 20:44

God kväll eller nåt :p

Var ju som sagt på gymmet med kusin vitamin idag, och kan ju säga att det va riktigt roligt! :p Det vart mkt skratt men även mkt träning också faktiskt ;)

Tränade armar, ben, rygg och typ axlar, så det känns lite grann som att jag komma ha en aningens träningsverk imorgon, men vi ser väl :p


Sen när jag kom hem så stack jag, mamma och Tomas till skorped för att hämta Tomas motorcykel :D som är fett snygg!! :D

Så nu står den på gården, min nya älskling!! inte för att den är min men älskar man motorcyklar räcker det bara att någon i familjen har en heting ;D

Jag lär völ lägga in någon bild på den senare ;)


Grattis till min kära vän Julia Ödmark också som fyller 18 år idag!! :D:D

Av Emma - 14 juni 2011 12:32

Idag blire gym då! :D

med Christoffer sellgren på brux kvart över två.

pirrigt pirrigt!! haha, men det ska nog gå bra :D

Men innan det ska jag tydligen hjälpa mamma och syrran ute på gårn, men förhoppningsvis slipper jag :D klockan är ju trots allt 12.38, om ca 1,5h ska jag ava på brux, hehe..


Jaja, nu ska vi kanske ta o fördriva tiden me att kanske typ klä sig :p


    O så lägger jag upp två fina natur bilder :)

Hare gött!!

Ovido - Quiz & Flashcards