Never look back!

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Emma - 6 juni 2011 23:52

Har varit en riktigt härlig kväll! bara lite synd att det var kallt men jag hade det jätte roligt! Musiken var väl heller inte den bästa men det dög!

träffade på ganska mycket folk som man kände, vilket också var kul!

men sen måste jag bara säga att det är så jävla kul att vara me alex! så äre ba! :D

Tack för en super kväll! <3

Av Emma - 6 juni 2011 18:40

jag känner mig kluven, mitt itu

som att någon tagit en ysa och huggt mig i två delar

men ändå någonstans sitter jag ihop för jag lever ju fortfarande

skulle bara vilja springa ut på gatan och skrika och gråta

låta folket se mig, se att även den starkaste gråter

men mitt förnuft stoppar mig

varför? jag förstår inte..

låt folket glo om dom så gärna vill, jag skulle inte bry mig

skulle bara ligga där o låta mig hånas av alla som står runt om mig


jag skulle inte bry mig..

Av Emma - 6 juni 2011 18:13

Nu då jag sitter här i ensamheten på mitt rum och har en chans att tänka och känna så är det du som kommer upp i mitt huvud, kanske inte så konstigt, men det är du.

Jag vet att du har det svårt med detta precis som jag men jag önskar bara att du kunde dela med dig, så som du alltid sa..  (egentligen inte, det passade bara in att skriva det)

Men min känsla är fortfarande kvar, det är fortfarande du som gäller. det vet vi alla. Hur ska jag någonsin klara mig utan dig bakom mig, som lyfter upp mig och stärker mig varje gång jag faller?

Vem ska nu göra det?..


    

Av Emma - 6 juni 2011 17:51

Hemma från örnexpo igen då!

Jaf fick 3 remmar av min kära far, tack pappa! <3

Han är bara bäst asså! :D <3

vi kollade runt där, pappa köpte nå klubbor åt barna o nå grejjer till sig själv, sen stack vi på sibylla o käka mat, riktigt gott!! :D så än en gång; Tack pappa! <3

Så, nu får jag väl se vad mer jag hittar på, funderar på att sätta mig ute och läsa lite grann, har faktiskt börjat komma in i boken, vindsträdgården tror jag den heter. hittills en ganska spännande, konstig och filurig bok :p haha. Ibland kan man inte annat än älska mina förklaringar.. eller hur ;)


 

hittills har det även gått bra med känslorna, inga stora utbrott eller panik anfall så det är bra! Har väl kanske inte riktigt haft tid till det så. Men det är stor framgång, jag vet att jag komma få mkt utbrott i framtiden med tanke på att jag inte stänger in mina känslor lika mkt nu som jag gjorde förr. och denna gång har jag sagt till mig själv att jag ska tillåta mig att känna, jag ska tillåta smärtan att visa sig..


 

Av Emma - 6 juni 2011 13:45

Idag fick jag inte sova längre än till typ..12, då kom barna ner o sa att det va frukost, och när dom kommer ner och ssäger det så är det pappa som skickat ner som så då måster jag ju kliva upp *suck!* Men aja.

Så jag äter frukost, snackar me M på msn och sen går jag o duschar, ganska skönt men mina tankar är på andra håll än i duschen! tönker nu för tiden oftast på vad det var som hände.. varför det blev som det blev o.s.v

Mina tankar vandrar oftast till dig Axel!


Sen senare ska jag kanske till örnexpo me pappas familj idag och kanske vara me gabbe, inte bestämt än, sen så i eftermiddag/kväll ska jag träffa drottningen o vi ska på pickninckfestivalen :p Hoppas det är nåt, annars lär jag bara dra hem dessvärre, har inte direkt orken att slösa tid på nå tråkigt skit ;)


ha en bra dag!  

Av Emma - 6 juni 2011 01:09

Jag har fortfarande kvar din tröja med din lukt..

kommer att ligga o snusa på den hädanefter, för jag älskar fortfarande DIN lukt!


Alltså, jag kommer ha det svårt att komma över denna pojk så ni får ha tålamod med mina texter som kanske är mer skrivna till honom för det finna inte riktigt någon annanstans som jag verkligen kan skriva av mig så det får bli här på bloggen.


För jag saknar han verkligen, även om beslutet - än en gång- var gemensamt så är det förbannat jobbigt, för vi hade ju som våran tid och nu.. är det bara över nu eller?

Jag vet att vi är vänner men jag känner fortfarande saknaden av dig, att kunna kyssa dig på munnen, att få hålla din hand på stan eller bara en vanlig dag när jag känner mig lite nere så vet jag att jag alltid kan komma till dig utan att få tillbaka några som helst fördomar mot mig.. jag saknar och kommer verkligen sakna dig!



Ovido - Quiz & Flashcards