Never look back!

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Emma - 1 juni 2011 21:22

Ja, idag kom jag då mig äntligen till träningen, men det är tydligen ingen garanti för att man ska TRÄNA!!! xD

för under uppvärmningen (vi körde rugby) så råka stuka stortån, och rejält dessutom, så jag klev av mattan för stunden men insåg att jag inte skulle kunna träna xD haha!

så nu sitter jag med tån på bordet och till och från dunkar det i den :p

Så jag va papprazzi ist, i det funkade minst lika bra :D hehe..


Aja, nu ska snart gabbe o linus komma så ska vi se på rec, en skräck film, får väl se hur rädd jag blir denna gång xD


 

Av Emma - 1 juni 2011 17:49

Stack in te stan idag, träffade syrran pojkvän o en massa annat sköjj folk!   

det va en riktigt härlig idag asså! o vädret var kanon, så just nu leker livet bara på :D

ska fara o träna om en timme, sista träningen så det känns som att jag måste fara på den :P hehe (a)


Av Emma - 1 juni 2011 11:19

Hade inga lektioner idag så jag ligger bara hemma o chillar :D

ska dra te stan vid ett ungefär o träffa axel, nå kompisar o kanske även syrran :D

hon tar ju studenten nästa vecka så dom är i full gång o firar det :p haha..

Nä men det ska bli kul!!!

Hade varit awsome om jag också tagit studenten i år.. men men, jag satsar på nästa år jag ;D


 

Av Emma - 1 juni 2011 11:10

   Jag är fylld med sorg..

Men vart har glädjen tagit vägen?


Vart försvann glädjen i mitt liv som jag hade bara för någon månad sen?

som bårtblåst är den borta.. bara minnerna av en härlig tid finns kvar

men det räcker inte!

jag vill känna den glädjen jag kände då!

Eller den jag kände för ett år sen

Vill inte längre vara tom på det som livet egentligen borde ge mig..


ist ligger jag här, med ett tomt liv o en massa sorg..


 


Ovido - Quiz & Flashcards