Never look back!

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Emma - 15 juni 2011 17:49

Jag försöker leva vidare

gör så gott jag kan

men trots det så kommer känslorna

när jag är alldeles ensam..

Och tankarna jag har

gör mig galen

för jag vill så gärna ha han

men jag vet att inte skulle gå..


Hans ljuva armar runt om min kropp

hans mjuka läppar som snuddar vid mina

Min kropp i hans famn.. så härligt det va!

jag minns än idag hur jag älskade när han höll om mig

när jag mådde som värst..


 

Av Emma - 15 juni 2011 12:16

Mamma ropar nerifrån trappen; Emma..?

Jag; mm.. (jätte sömnigt!)

Mamma; Klockan 10 ska vi vara på sjukhuset

Jag; jaha.. okej?

Detta hände då vid ca halv nio, då klockan var kvart över nio så blir det såhär:

Mamma; Emma?

Jag; Ah?

Mamma; vi ska va på sjukhuset om en halvtimme

Jag; Måstet jag följa med? :s

Mamma; Men det är ju du som ska dit... xD


Så jävla rolig asså! haha! jag trodde hon skulle dit me syrran för det hade dom snackat om igår men det var det icke, fick lite sprutt i bena då :P

Iallafall, nu har jag fått medicin moot min allergi, doktorn sa att så som jag säger att mina symtom är så är jag allergisk mot gräs pollen.. yes!.. eller?

Så jag fick ta blodprov för att kolla mer exakt och för att vara säkra, sen fick vi recept på mediciner som jag ska använda :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards