Never look back!

Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Emma - 16 juni 2011 19:26

Jag känner mig ensam, tom, övergiven..

som att ingen bryr sig.. ja, som att ingen bryr sig..

Fast det bara är jag som vägrar lita på folk, för vem vet

vem dom går runt och snackar om det med?

 

Var och gymmade med Christoffer idag, vi körde mest armar, det svagaste på min kropp tror jag :p haha! Men iaf, vi körde på bra och på slutet fick jag kämpa utav helvete men jag fullförde det mesta så.

Sen så ca en timme innan jag for dit så hade cyklat hem till pappa, så jag cyklade från Järved till gullänget, vilket typ bara är uppför nästan :p När jag kom hem var hela jag blöt av svett, tror aldrig jag svettats så mycket någon gång i mitt liv :p Bra träning öre väl så!

 


Av Emma - 16 juni 2011 14:03

God morgon!

Klev upp typ 13 idag, fyfan vad skönt asså!! :D

Idag har vi inge vatten :/ så jag får väl klara mig utan det den här lilla tiden som är kvar hos mamma, för jag ska nämligen dra te farsan o jag tror det finns vatten där :D yay me! Och idag ska jag t.o.m va så pass nyttig att jag tänker ta cykeln te pappa, är jag inte för duktig?! :D


Sen så ska jag gymma idag med christoffer igen, vi hade tänkt gå på kickboxnings passset, men det blev inställt idag så vi gymmar istället :)


Och sen efter det skulle kanske Gabbe komma förbi o se en film eller något, får väl se vad som händer :)



Ovido - Quiz & Flashcards