Never look back!

Alla inlägg den 20 juni 2011

Av Emma - 20 juni 2011 19:31

Vart på healing idag, bokat biljetterna till tyskland, gymmat och träffat johanna och Julia, awesome dag faktiskt!


Biljetterna gick på 1 815 eller nåt :p Nice prise :)


Nu sitter jag i sängen me drottningen in the phone :)


Och jag har absolut inge mer att säga just nu :p

Nu blir det lyssna på- Born this way- Lady gaga :D


 

Av Emma - 20 juni 2011 00:19

Jag kan gömma mig för världen

men aldrig för verkligeheten..


Jag kan komma bort från känslorna och ensamheten för ett litet tag genom att vara me folk, never alone, eller titta på film, göra vad som helst, jag skulle t.o.m kunna gå till andra.. Men vad skulle det ge?

Vad skulle det ge om jag gick till A eller G? jag kanske-om jag har tur- skulle må bra för en stund, men efteråt då? känslan jag får när jag ligger ensam i sängen och ska försöka sova.. Det är inte värt det!


            


Ovido - Quiz & Flashcards