Never look back!

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Emma - 22 juni 2011 20:41

Vakna kring 12 idag me hals ont o huvudvärk så jag skrev till christoffer att jag  dessvärre inte kunde gymma me han pga at jag var typ sjuk :/ tråkigt!

Sen så åt jag frukost, duschade o drog bara på mig nå kläder, som egentligen inte passade men jag tönkte att eftersom att jag bara ska va hemma så äre lugnt! Sen kom Linus för att hämta sin laddare och han stannade här en stund så då kunde jag tigga skjuts till stan av honom för linn hade frågat om jag kunde komma in, så det blev då bara att byta kläder :p haha!

Så vi drog in till stan gick runt där o kollade lite sen gick vi på BK- burger king- där linn och sofia käka, och träffade en gammal barndoms kompis så vi snackade lite grann och hade det trevligt :D Sen drog jag och linn på stan igen kollade på lite kläder och jag blev fett sugen att köpa lite men jag måste spara mina pengar så.. Och hon bjöd mig på glass :D

sen så snackade vi mest bara och tog bussen hem :)

Så trots att jag vaar lite halv sjuk idag så har jag haft det trevligt (:


   

Ovido - Quiz & Flashcards