Never look back!

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Emma - 29 juni 2011 20:58

Det börjar gå bra att leva utan dig

Jag börjar klara mig ändå, även om jag omger mig själv med människor så vet jag att det inte längre är lika farligt om jag skulle vara själv ett litet tag

Och någonstans känns det ändå bra att veta att jag nu kan må bra igen, skratta och ha roligt, jag hoppas du förstår! <3


                        

Av Emma - 29 juni 2011 20:37

Oj, jag har inte bloggat sen i måndags :p bara två dagar sen men ändå xD

Min lillebror Anton fyllde sju år i måndags, Grattis till honom (:

Sen så kom även drottningen på besök (: vi såg; human sentipede, the hot chick och Burlesque. Jag har sett burlesque ganska många ggr nu och jag måste säga att den är minst lika bra nu som första gången jag såg den, så underbar film!! <3

Sen igår tog jag bussen till Axel och var där till idag, for till stan träffa linn och rebecka, vi köpte en mjukglass var- eller rebecka bjöd, tack!! :D- sen gick vi o satte oss i hamnen och typ.. njöt :p

 Sen drog jag hem och stekte, så kom linus förbi en stund och då vart det vattenkrig, jag o Elin mot han, vi vann.. såklart! :D

Så kom även gabbe en sväng men dom for strax därefter så då drog jag iväg med andreas, vi tänkte gå runt sjön men det blev bara en bit :p sen for vi på målet där han käka pizza oså skjutsa han hem mig :)


Ganska bra dag ändå :)

    2 pics at me then :)

Ovido - Quiz & Flashcards