Never look back!

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Emma - 9 juni 2011 22:15

Idag var det endast avslutning på skolan, va där från 9-10 sen stack jag o 2 polers till hamnen och stekte i någon timme eller två :P Vid tolv tiden träffade jag Sara, vi köpte mjuk glass och en dricka och hade det gött. Sen skulle vi gå och köpa en student present till hennes kompis men vi kom bara till en bänk vid port nio :p haha!

Sen drog jag hem och precis när jag höll på att somna så skulle vi dra till kusin och fira henne för att hon gått 9:an så vi fick mat och efterrätt där, det va as gott!! :D

Sen for vi till brorsans avslutning, hans sista på järved skolan, sen börjar han på Alne i 5:an, stor pojken :p

När vi kom hem fotade jag lite ute, hjälpte till att städa lite grann och nu ligg jag i sängen me tankarna igen.. vet fan inte vad jag ska göra, funderar hela tiden på om det var rätt beslut av oss, eller om vi gjorde ett misstag, hur fan ska man veta?..

             

Ovido - Quiz & Flashcards