Never look back!

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Emma - 5 juni 2011 17:18

Så då har man varit på örnexpo även i år :D

Tur man har föräldrar som man kan gå med, då slipper man betala själv! :D

Fick en sån där rem, regnbåge eller vad den het tog jag, och nån slags choklad boll, kom inte ihåg va den het :p och så fick jag en.. fan het det nu då.. ah det är från ungern iallafall xD  haha!


Klev upp kvart i två ungeför och vid halv fyra stack jag till örnexpo så jag har inte gjort något annat än det :)


  My style today, orkade inte göra något riktigt snyggt så detta fick duga :p

Av Emma - 5 juni 2011 03:27

Vill inte riktigt sova.. jag vet att jag borde men jag vill ändå inte. vill bara stänna tiden nu och det låta det va som det är!


Tänkte iallafall lägga upp en textbit som jag nyss skrev.


Just nu skulle jag bara vilja fara hem till honom och säga att jag ångrar mig, att allt bara var ett misstag, att jag vill vara tillsammans med honom och ingen annan! Men innerst inne vet jag att det skulle vara fel, men jag vill så jävla gärna få känna hans närhet igen, få känna hans goa kramar som alltid var så kärleksfulla, hur kunde vi hamna här? Vi som var så perfekta enligt alla andra..

Av Emma - 5 juni 2011 00:06

Jag såg dig gå iväg.. och önskade så innerligt att du bara kunde vända om komma tillbaka och säga att allt vi sa bara var en dröm, att det är väl självklart vi kan ta oss igenom även det här.. men det gjorde du inte.. Du bara gick..


Jag vet att beslutet var gemensamt, men ändå kan jag inte låta bli att skylla på mig själv, varför gjorde jag som jag gjorde? och varför hände det som hände?
Jag vet även att du inte vill att jag ska tänka såhär, men hur ska jag inte kunna gör det? hur ska jag kunna låta bli att skylla mig själv för det som hände? HUR?


En sådan stor del i mitt liv, jag kan bara inte fatta att det är över, mitt huvud vägrar att inse det, att jag måste lita på mina egna ben..


Men jag säger dig.. Det är så svårt, så oerhört svårt att jag inte vet hur det kommer att gå..


  I have many tears for you left...


Ovido - Quiz & Flashcards