Never look back!

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Emma - 12 juni 2011 21:36

Ja, så tänkte jag försöka samla mina tankar lite grann så jag tog cykeln och stack.

Så hann jag komma till stan, sen börja det regna! Jag hittade ett tak att stå under vid meca bildelar så där stog jag och väntade ut regnet men det gav sig ju aldrig det började istället bara att regna mer och jag blev bara kallare och kallare i kroppen så då tänker jag att jag  kan dra till hemmakväll för där finns det tak för cykeln och jag kan gå in och värma mig. Det är max 10 meter att fara och med cykeln gåre ju ganska fort men trots det så blev jag verkligen dyngsur!! Väl där ringde jag till mamma, fast hon va på jobbet så då ringde jag tomas och bad han hämta mig så inom några minuter var han där med bilen och höll på fixa med cykel stället och det.

Nu är jag äntligen hemma efter en lite misslyckad cykel tur :p haha.

Lite kul var det ändå!! xD

 

Av Emma - 12 juni 2011 18:30

What if i'm just a girl in the world?

Just a normal girl in a small town where people see what they wanna see.. and that's not me!...

And what is it with me that makes me to someone special? because.. i'm just a girl..


 

Av Emma - 12 juni 2011 13:47

Så då ha man hunnit vakna, duscha, käka o klätt sig :p haha.

Klev typ upp 13, fan va skönt att sova så länge!!

Idag ha jag inget planerat så får väl se vad det blir att göra :p gabbe och linus ville tydligen ha filmkväll men jag vet inte om jag orkar det riktigt så ja..



Lånade brorsans keps imorrn då vi va ute o spela kubb för det va så förbannat mygg :p Sen så hamna den uppe på mitt rum så..

     

Av Emma - 12 juni 2011 00:56

Haft en underbar dag!

jag sovde som sagt hos Gabbe igår, somnade typ så fort vi kom dit, mellan 23-00 somnade jag så :p ah, sen så skutsade linus hem mig idag så var jag hemma max en timme sen fick jag åka me johans kompis och hans fäöräldrar till idbyn, en strand där, så jag stekte som fan och jag doppade mig även för första gången i år :D

när jag kom hem igen var det i full gång me att göra syrran klar för balen, hon va jätte fin måste jag säga!! :)

Sen cykla vi till Fjäll räven center och kollade på alla som kom, riktigt nice vare! :)

Sen så dissade jag familjen och stack hem till drottningen (Alex) fick käk där, vi pratade och skojjade och hade oss :p sen tog vi cyklarna ner till järveds hamn träffade mamma, tomas och johan där, vi fick lite rabbarber paj :D

Men dessvärre var vi tvugna att fara hem ganska tidigt för att vi tror att jag är allergisk mot växter så det började klia och ha sig så vi drog hem till mig och chillade lite, sen på kvällen så spela vi kubb me moster och håkan :D

Vi tjejer vann.. såklart!! :D

Sen efter det drog drottningen hem och jag ska nog sova snart. Är så jävla trött asså, tror det är värmen som ligger bakom det lite grann :p haha!

Tack för en underbar eftermiddag och kväll drottningen, hade as kul!! ;)

 


Av Emma - 12 juni 2011 00:15

Står i duschen känner hur kallvattnet bara rinner ner på mig, men jag är som förlamad kan inte röra armen eller handen och vrida över så det blir varmvatten..

Jag hör någon utifrån knacka på dörren och säger att jag måste skynda mig, för det finns fler som vill använda toaletten. Jag bryr mig inte.. forsätter att känna kylan men för förlamad för att kunna göra nånting åt det..


Det svartnar framför ögonen på mig och jag faller ihop, jag hör någonstans att det låter som att någon fifflar med ett lås, men jag är inte säker..

Till slut lyckas mamma eller är det Tomas? jag har ingen aning! Men det är iallafall någon som lyckas få upp låset till dörren och mamma kommer in, skyndar sig fram till mig och frågar vad i allsing dag jag håller på med, men jag kan inte svara, jag försöker säga att jag saknar honom så.. men det kommer inte fram några ord.. Hon tar en handduk och lägger den runt mig sedan bär hon mig ut till soffan och håller mig i sin famn, sen kommer jag inte ihåg något mer förrän jag vaknar i ett vitt rum, med fyra väggar och två sängar, den jag ligger i och en annan.. men den är tom, men det ser ändå ut som att någon har legat där men mer än det hinner jag inte fundera på innan mamma kommer fram och frågar hur det är, jag undrar mest bara var hon kom ifrån? men jag svarar att det är bra som jag alltid gör.


 

Ovido - Quiz & Flashcards