Never look back!

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av Emma - 4 juni 2011 22:32

Nyss kommit hem från bröllopet då! :)

Var ett jätte fint bröllop och trevligt folk!

Serverade efteråt och det va till en början lite.. ja, vet inte vad jag ska kalla det men jag var så osäker så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra men till slut så blev det riktigt kul faktiskt!

Blev lite tvär på syrran för att hon blev så omedgörlig, hon vart sur o bag så man kunde ju typ inte snacka me'na! Och brorsan också, han va så uttråkad o hängde endast på mamma. Men jag försökte vifta borta det och hade det trevligt :D


Dessvärre så va jag tvungen att fara så pass tidigt som jag gjorde för att både syrran o brorsan tjatade på att få fara hem o jag ville inte riktigt vara kvar så länge som mamma ville så för att inte lägga någon extra börda på henne så for jag hem nu när mina syskon ville.. tråkigt men jag biter ihop.. det är ju trots allt inte första gången det blir såhär då jag och två av mina syskon är inblandade i något. Det är något jag bara får ta helt enkelt!

Av Emma - 4 juni 2011 10:59

Godmorgon!

Blev inte så mycket bloggande igår då jag inte hade någon lust eller ens någon ork.. kanske förståeligt? vet inte.


Iallafall vid 5 tiden igår for jag på healing, var väldigt häftigt och jag fick med mig en sten som jag skulle ha, och sen jag fick den har den inte varit långt ifrån mig asså!


Och pappa fyllde år, så vi firade honom, och fick lite gäster :)

Sen så på natten typ stack jag till andreas och kollade på star wars, inte riktigt mina favorit filmer om jag säger så ;)


Nu idag ska jag servera på ett bröllop så jag får heller inte ha vad jag vill på mig utan det ska vara svart och vit, ska jag ha kjol så måste den gå ner till knäna.. inte riktigt jag det heller men aja, har jag lovat så jag har jag. just to suck it up bitch! :p haha.

Ovido - Quiz & Flashcards