Never look back!

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Emma - 7 juni 2011 21:33

Idag på skolan så skulle vi måla om väggarna, vi var 3 av ca 20 som stannade hela dagen (tills vi målat allt). Av oss 2:or så va vi fem där, vi va tre som målade, en som hjälpte till att sätta upp tejpen där vi inte skulle måla (vilket tog 10 min, + att det hjälpte jag o en till "målare" till med OCKSÅ) och en som kom efter lunch o gjorde inte ett skit. så man blev lite små irriterad.. Sen ha vi 1:orna som fick den lätta väggen måla men dom slarva och målade inte enda upp till taket och då dom vart less, vilket dom blev vid 12 tiden ungefär.. så vi va tre elever och 3 lärare.. aja vi hade ju kul iaf, och är det tillräckligt med elever imorrn så komma vi slippa jobba :D yay oss!! :D

        inte bara väggarna som fick färg..


Läste en text Axel lagt upp, väldigt fin och den va till mig så jag tog åt mig och blev väldigt berörd!



Av Emma - 7 juni 2011 03:00

Sådär, då ha jag fixat lite grann här på bloggen, är väldigt nljd över resultatet faktiskt! :D

Gillar bilder förjävla mycket :)


Ah, nu ligger jag i sängen igen, 03.02 är klockan och jag har skola imorrn.

Men jag bryr mig inte!

jag bryr mig faktiskt inte om att jag kommer vara sur och vresig imorgon, det får någon annan ta hand om.. för varför ska jag alltid ta hand om alla andra all the time, inklusive mig och sen tar ingen hand om mig?

Det är inte rättvist, så nu skiter jag i alla andra!

Imorrn kommer jag vara sur o vresig för det är även jag emellanåt.

Av Emma - 7 juni 2011 02:21

Istället för att låta hjärtat blöda och känna smärtan av att förlora dig

så går jag tillbaka till känslorna innan dig

jag går tillbaka till han den dära A.

Som du egentligen är såå mkt bättre än och mer värd mina tårar än vad han är

men vad hjälper det när jag inte kan förstå alls varför han sa som han sa?

Jag vet att du inte gillar honom, att du tkr han är en skit, men det hjälper inte mig att inte se det goda i honom o det goda endast.


Skulle jag få välja själv skulle jag låta mina tankar vandra till dig och mina känslor lika så, men dessvärre är det sånt man inte kan styra över så därför har jag ingen makt

jag säger förlåt, för jag vet att du läser, tar åt dig och mår dåligt över detta

men jag säger dig älskling (tkr fortfarande om att kalla dig de)

Du är mer värd än så!!


   

Ovido - Quiz & Flashcards