Never look back!

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Emma - 18 juni 2011 18:15

Jag menade aldrig att såra dig, you know that!

Men ändå är det som att jag känner din smärta..

som att det inte är nog med min smärta..

Snälla förlåt mig, det va aldrig meningen att göra dig illa..

 

Jag önskar bara att du pratar med mig?

jag vet att det är svårt men snälla? både för din och min skull, jag ber dig..

  Jag vill att du ska veta att jag älskade dig! jag gjorde verkligen det, och jag vet att älskade mig, eller kanske t.o.m än gör? Men din smärta som du har.. snälla, hjälp mig att bära den såsom du hjälpt/hjälper mig att bära min..

       Jag ber dig!..

 Låt mig hjälpa dig..

Av Emma - 18 juni 2011 17:06

Har inte riktigt haft ork eller lust att blogga dessa två dagar som jag inte gjort det. Men inget speciellt har hänt, jag o Drottningen (Alex) har börjat bjuda folk till festen vi tänker ha, och igår tänkte jag gå till stan för att träffa Axel vilket slutade vid att jag tog bussen till mamma för att hämta mina betyg som jag blev fett stolt över! fick VG i 6 ämnen, o bara två av dom var inte inom karaktär vilket är as bra, dom som inte var inom kaä, är Samhällskunskap A och Kommunikation, jag är fett stolt asså!! Sen drog jag in till stan igen me syrran följde me henne då hon skulle köpa en Ipod sen träffa jag Axel, hans syrra och per, så vi drog runt i pers bil tills Axel o hans syrra skulle hem då drog jag o per hem till mig för att hämta nå grejjer sen skjutsade han mig till drottningen o vi kolla på film o snacka o försökte fixa min telefon vilket inte gick så bra... :/

Sen drog vi ner till stan o träffade några st och bara typ gick runt där xD vi hade det iaf bra!

Kom hem vid två tiden :) AWSOME!


Idag har jag sovit, läst i solen o målat naglarna (även fast gamla färgen är kvar xD)

  As dålig bild jag vet!!!

Ovido - Quiz & Flashcards