Never look back!

Alla inlägg under november 2010

Av Emma - 3 november 2010 14:21

haha just när jag fixat klart musiken så kom jag på att jag vill föra över bilderna från mitt gammla minneskort till datorn, så då lånar jag telefon o nu sitter jag o fixar det o tittar på grey's anatomy    haha härlig dag   

Av Emma - 3 november 2010 12:31

Tjena tjena, nu håller jag på att skicka över musiken från datorn till telefonen, fan va jag älskar musik!


Gillar att jag har bluetooth på datorn och telefon så då gåre jätte lätt att föra över bilder o musik o sånt   

Av Emma - 3 november 2010 00:57

sådär, nu är denna dag snart över   

Älskling har fixat några låtar åt mig som jag ska föra över till mobilen imorgon.. eller ja, jag får se om jag lyckas xD haha. Tack älskling!

men vi ska hopp i sänga nö, söv gött, me mång söte drömme   


   

     

Av Emma - 2 november 2010 20:03

Jag vill titta på tv me Axel men han hittar inte dosan till tv:n så då kan jag inte titta på tv   så jag har suttit o löst lite sudoku, men nu har jag typ kört fast så måste vänta en stund så kan jag ta upp det senare o förhoppningsvis lösa det   haha.

Jag väntar även att vi ska kunna se på scary movie   hehe...


Ha en bra kväll o njut av veckan medans det är lov.. det vara inte föralltid   


  

Av Emma - 2 november 2010 17:23

Ja, jag fick till slut me mig Axel då jag skulle hänga tvätten, sen låg vi o myste en stund o sen satte jag igång att städa så vi skulle hinna göra allt innan vi skulle fara hem till Axel, 16.10

Oså va jag tvungen at tpacka typ 2 väskor, en som jag skulle ta me mig till Axel och en som mamma skulle köra till pappa innan fredag    klockan tre gick vi till bussen så vi skulle kunna fika på stan en sväng, jag köpte 2 chokladbollar o en dricka, Axel köpte två kulers galss, mitt gick på 35 kr vilket jag inte tkr va alltför dyrt   Sen gick vi till bussen o nu sitter vi här   


  

Dålig kvalitet o dålig bild jag vet men ahde typ bara mobilen så

Av Emma - 2 november 2010 13:14

Tjo tjo!

Nu ha man vaknat klätt på sig o börjat små städat, usch vad jag inte tkr om det :/ ja ja, måste man så måste man...

Jag ska städa mitt rum, toan här uppe, jag ska hänga tvätt o jag ska packa   ojoj hur ska detta sluta?   


Nä nu ska jag försöka få Axel att hjälpa mig hänga tvätt   

Trevlig Tisdag   


    


Av Emma - 1 november 2010 21:32

Så, nu ha jag o Axel hunnit med att, duscha, klä oss, fixat taklampan, varit på kalas OCH  hyrt film   Jag måste bara säga att det tog jävla tid för mig att fixa vad jag skulle ha på mig o jag hann inte ens fixat håret innan vi skulle fara   haha.


Nä, nu ska jag o Babe ha myskväll o titta på filmerna vi hyrt   

Av Emma - 1 november 2010 17:50

Så då äre måndag ännu en gång, det innebär även att det är ny vecka.. bra eller dåligt? jag anser att det är bra!   

Idag var jag, mamma o Axel till moster Ingrid, var ett tag sen man var där o det va jätte kul att träffa henne igen!

Sen så gick jag o Axel på stan en stund, jag köpte ett par högklackat, en kjol o två dricker    han köpte en påse me nåt att äta    Så vi ska nog mysa ikv.


pallar inte träna.. förlåt men det är lov!   

Nä nu ska jag gå o duscha o ta på mig kläder   


  

Ovido - Quiz & Flashcards