Never look back!

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Emma - 13 november 2010 15:59

Jag lägger mig ner i sängen, känner hur jag bara flyter bort från verkligeheten

hamnar i en sömn jag aldrig vill ta mig ur..

Du kmr fram till mig, o frågar varför jag sover? jag svara bara me ett enkelt svar: varför inte?

Du släcker lampan o går tillbaka där du satt innan du kom till mig, alltså vid datorn.

Efter en stund så sätter jag mig upp, her på tv:n. Det är som att jag inte längre känner nåt.

jag blir stel i kroppen, t.o.m då du kmr hit o sätter dig bredvid mig, håller om mig o säger att du älskar mig men jag kan inte svara dig.

jag älskar dig men jag kunde inte säga det. ist så nickade jag bara som svar...

hoppas du inte tror att jag inte älskar dig längre.. för det gör jag!


     1o rosor, 1 låtsas, när alla dör ska jag sluta älskar dig

     

Av Emma - 13 november 2010 13:26

morrnmorrn!

hoppas er natt varit skön, för det har min, somnade vid typ 02 tiden inatt o sov som fan till typ 12.30 idag, såå skönt!

sen åt vi frukost o nu sitter vi här o gör typ ingenting...    men andra ord, allt är som det ska vara   


Ha en fortsatt trevlig helg!   


  

Ovido - Quiz & Flashcards