Never look back!

Alla inlägg den 21 november 2010

Av Emma - 21 november 2010 12:51

idag, eller i eftermiddag ska morfar o audhild fara hem till norge igen   Inge kul... Så jag for inte till pappa nåt idag, fast det har inget me att morfar ska fara egentligen   Karin skulle börja jobba två o då kändes det lite meningslöst att fara dig o bara träffa henne en halv timme timme.. så jag blir kvar hos mamma till nästa helg   o då fyller även lillsyrran johanna år   


Så mamma ringde o kollade om morfar o audhild ska komma ner en sväng idag så vi hinner träffa dom en sista gång innan dom far :/ skulle gärna ha dom här ett tag till, men det går inte...

Av Emma - 21 november 2010 11:45

idag fyller min låtsas mamma år    Så jag ska dra te pappa senare idag fira henne o sen ska jag försöka komma tillbaka till mamma ikv men vi får se hur det blir med det   

Iaf det är kallt xD haha, när jag skulle gå ner o äta frukost så va golvet iskallt o mina fötter höll på att frysa ihjäl   men som tur va så klarade sig mina fötter den hemska kylan xD

Av Emma - 21 november 2010 00:38

Hej alla bloggläsare som läser min blogg   haha.

Nä men jag va ju o åt middag hos moster för att vi alla skulle träffa morfar, maten va god, vi fick nån kött gryta av nåt slag o ris till, sen till efterrätt blev det glass o varma bär   Så himla gott!!


Jag satt mest me Emelie o pratade, var jätte trevligt o vi hade det kul, så måste säga att varit en bra kväll   

När jag kom hem vid typ 00, så tog jag lite bilder o nu ligger jag i sängen o webbar me babe på msn   


      


Sov gott :)

Ovido - Quiz & Flashcards