Never look back!

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Emma - 11 november 2010 22:51

Så, nu är det snart helg, skola, prov o sen så   

Vad ska ni göra i helgen?? själv så ska jag vara me Axel hela helgen o bara ta det lugnt   måste plugga lite grann aa, jag vetg det låter hemskt, plugga på en helg.. njaaa, men jag känner att ska jag klara alla prov nästa vecka så äre fan bara att köra på!

tänker nog mest plugga teckenspråk    Om nån ville ver   

Annars så äre nog inte så mkt annat som händer denna helg   


  

"Tro på dig själv! " & "Ge aldrig upp!"

Kämpa! hitta glöden, starta fighten!


gonatt o sov så sött   

Av Emma - 11 november 2010 18:09

Nä, vet ni vad? nu är jag såå less på denna jävla naturkunskap så jag gör slut me den! jag dumpar dig naturkunskap! hah! hur känns det nu då?? va? va?

nä skojja bara, men jag dumpar den!

Så dryg, har suttit me det i 3½ timmar o jag kan fortfarande inte några saker jag inte kunde för typ 3 timmar sen heller... onödigt kanske? det märker vi väl imorrn    fotosyntesen är ju fan svårast att lära sig.. o skogen för där äre så mkt man ska kunna, men men.



Nu ska jag gå ner o äta pannkaka    gött gött!

   mmmm... mumsfilibaba   

Av Emma - 11 november 2010 15:32

Idag for jag hem tidigt ENDASAT för att plugga me mamma.. men då man kmr hem gissa vad man upptäcker då, jo att hon man ska plugga, alltså mamma är på nåt jävla möte o kmr inte hem förrän vid fyra nån gång.. kul!

Så jag får försökaplugga själv vilket inte brukar gå så bra..


    

Ovido - Quiz & Flashcards