Never look back!

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Emma - 15 november 2010 15:07

Det har varit en riktig pissig dag!


jag vaknade kvart i nio, o tänkte att det inte va såå jobbigt att kliva uppp då, men så fort jag kom till skolan o det gått nån timme eller så, så tappar jag orken helt. blir jätte trött o min lärare klagar på det jag säger o påstår att jag inte respekterar dom som gillar det ämne som hon är lärare i. Det är inte sant!

om det finns dom som gillar naturkunskap så får ni väl gilla det, jag bryr mig inte!

o att höra det fick mig att bli på ännu sämre humör, o matten gjorde ju inte saken bättre direkt.


Mår så jävla dåligt nu, skulle kunna sova hela dagarna o inte bry mig om nåt.. jag orkar snart inte längre...


Tur man ska träffa Axel en sväng idag, nånting som är bra med dagen iaf

Av Emma - 15 november 2010 15:05

Känns som att all skit kmr mot mig nu, utan förvarning, utan uppdelning, utan nånting, det bara kmr.

Orkar inte ta emot allt, det är för mkt för att jag ska klara av det!


Förut var jag stark nog att ta mig genom vad som helst, men när jag gjorde det så tog det alla mina krafter, all min ork jag hade, o jag har ännu inte hunnit ladda upp än så hur ska jag kunna klara mig genom detta??

snälla ge mig styrka!

Ovido - Quiz & Flashcards