Never look back!

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Emma - 17 november 2010 23:52

Hej, jag vet att jag bloggat lite denna vecka men vi har inte haft något internet hos pappa o jag har inte orkat blogga i skolan så..


Måste säga att jag o en kompis har bråkat o det är inte alls bra mellan oss, hatar när det blir såna här riktigt tjejiga bråk, känner såå tjejig då   

men iaf, hon har snackat skit om mig o ljuget om mig (tänker inte gå in på detaljer) så jag konfronterade henne idag men hon förnekade allt o i och med det så ljög hon för mig rakt upp i ansiktet.. så inget är bra mellan oss..


Sen så hade jag teckenspråks prov igår, gick inte så bra.. hade prov i fritidskunskap om handikappade idag o imorrn har jag svenska prov, till vilket jag inte tränat ett dugg till   oops   


Sov gott allt folk!

Av Emma - 17 november 2010 23:00

Ska du snacka skit så kan du väl säga det direkt till mig!

jag orkar inte lyssna på all skit som du sagt från andra..

o stå för fan för vad du säger!


  

Ovido - Quiz & Flashcards