Never look back!

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Emma - 28 november 2010 22:01

gud vad jag hatar mitt hår när det blir lent o o platt o äckligt!

Det blir elektriskt o gud vet vad! kan heller inte sätta upp det för det är för kort för det så jag sitter o halv skriker o Axel undrar varför jag blir så sur :/

hatar då det blir såhär.


Nu hamnar bara min ilska på axel, det kan ju heller inte vara så kul för han..


  

Av Emma - 28 november 2010 14:35

Nu har första advent kommit, hemma brukar vi alltid tända ett ljus på advents söndagarna, men inte idag.. idag är jag ju som sagt hos Axel o dom verkar inte göra det så det blev inget tända det första ljuset.. men men, det är väl sånt jag får leva med, hans familj kanske inte har samma traditioner som vi   

Men iaf, vi gick in o åt frukost vid 12, 13 tiden, sen så gick vi in o pratade lite, tände en brasa o jag spelade lite tetris innan vi gick för att jag ville ta lite kort   



            

Ovido - Quiz & Flashcards