Never look back!

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Emma - 8 november 2010 14:30

Idag firar jag o Axel 6 månader   

det ska vi fira med att gå på Il Padrino o käka, ade tänkt gå på bio aa men det blir nog inte så.. Men det gör inget :)


Love you babe! <3  

Av Emma - 8 november 2010 14:25

Nu var det ett tag sen jag skrev.. har inte suttit framför datorn så mkt nu på lovet.

Men iaf, vi va hos Axel, hos min mamma och hos min pappa   

på fredagen for vi till fjälls, as nice!   Älskar att vara där! fast det blev kanske för mkt drickande för någon.. nämner inga namn..


På lördagen gjorde vi typ inget alls o på söndagen städade vi, for på middag hos grannen o sen for vi hem, kom hem vid 00, 01 tiden på natten, oså vare svin kallt så vi var tvungen att vara uppe en extra stund innan vi kunde sova   Då jag väl kom i säng så frös jag så jävla mkt att jag tog på mig en kofta, ett par byxor o sockar   

Ovido - Quiz & Flashcards