Never look back!

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Emma - 12 november 2010 23:42

hahahhahahhaahhaha, jag tittar på raw comedy club o du intervjuade programledaren en komiker men han tyckte att det va så tråkiga frågor så han skulle intervjua: programledaren: men då kan ju fråga roligare frågor

komikern: hur är läget?? o tittar på programledaren

programledaren: men du ska ju intervjua dig själv

komikern: aa men det är bra


hahahhahahha xD va faktiskt ganska kul tkr jag xD


men jag har tittar på idol, myst me Axel o nu tittar jag på tv igen   

Av Emma - 12 november 2010 20:16

Nu sitter jag, tittar på tv, käkar godis o dricker dricka   gött gött

Till middag fick vi lasagne o till efterrätt så fick vi äppelpaj/smulpaj   en av mina favoriträtter   


nä nu ska jag fortsätta titta på idol   


     

Av Emma - 12 november 2010 17:20

Vi kmr hem till Axel, jag måste gå på toan så vi går in i huset o väl där så pratar han lite med sin mamma o sen skäller hans pappa på honom.. kan inte säga varför, det känns dumt. men det va så jävla jobbigt att se o höra utskällningen.. Nä det tyckte jag inte om. klara knappt då mina föräldrar skäller på mig   

Trevlig helg!


     

Ovido - Quiz & Flashcards