Never look back!

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Emma - 19 november 2010 23:01

Äntligen nån jag ville ut!

Eller egentligen ville jag att Olle skulle åka ut men det blev weise, bättre än linneah eller jay   

Så nu ska jag  & Axel gå o lägga oss o ligga o mysa en stund innan vi somnar. vi ska nämligen upp klockan 8.00 för att vi måste fara på öppet hus på skolan.. Inte det bästa man kan göra en lördag men va ska man göra? får komp ledigt på måndag   



     

Av Emma - 19 november 2010 15:53

Äntligen fredag, o äntligen slut på skola, så skönt!

Slapp naturkunskapen för min grupp var klar me jobbet   

då stack jag på stan me Eve, vickan, per o Axel, ganska nice   jag o Axel köpte vit choklad o en pringles, sen for vi hem kvart i tre ungefä, då satt vi o pratade med mamma och Anna o nu ligger vi i sängen o håller på att somna    haha.


    

Ovido - Quiz & Flashcards