Never look back!

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Emma - 23 november 2010 18:47

Så då ha man varit o klippt sig    Äntligen ha jag fått bort en del av mitt äckliga hår, haha nämen, jag vatr så less på mitt hår så ojoj   men nu har jag äntligen klippt mig o jag är jätte nöjd, lägger upp en bild imorrn, vill inte avslöja för mina kompisar som läser min blogg   


Skulle iaf ha städat idag men det såg vi ju hur bra det gick   

Av Emma - 23 november 2010 12:14

Hur kan man sakna nånting man egentligen kan få?

Varför känner man saknaden efter nånting man kanske redan har??

och varför tänker man på nåt man vet innerst inne att man inte ska tänka på? kan man verkligen påverka vad man tänker på och när?


Jag har inga svar, men jag tror på ett sätt att du kan påverka en del saker du tänker på men inte allt, en del tankar är ju relaterade till känslor och känslor kan man inte rå för. Man kan stänga av känslorna men förr eller senare kommer dom fram o då blir det inte roligt och vare du stänger av känslorna eller inte så kan man tänka tankar som ändå har med känslorna att göra..


Det är fan inte lätt att stänga av eller att öppna sig igen det vet jag, men ibland känner jag bara att det skulle vara skönt att slippa känna en del skit som jag gör, men när jag tänker tillbaka på sist jag gjorde det så vill jag inte.. Det blir bara jobbigare för mig senare då jag väl öppnat mig.

Ovido - Quiz & Flashcards