Never look back!

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Emma - 10 november 2010 22:55

plugg, plugg plugg plugg

känns som att jag bara har en massa plugg nu :/

Naturkunskapsprov på fredag, teckenspråksprov på måndag/tisdag, funktionshindrades fritids prov på onsdag, svenska prov på torsdag... tar det aldrig slut??   jaja.


bara plugg, bara plugg, bara en massa utav plugg..  

Av Emma - 10 november 2010 21:41

Har ju även varit o tränat idag.. gick ganska bra men jag mådde skit mitt i träningen, mådde illa o sånt, inte kul!


ingen kränkning? det var ovanligt av dig..

Jag var helt lugn påväg till träningen, tänkte att du förmodligen inte skulle komma eftersom att du inte varit där på länge.. Men självklatrt, när man förväntar det minst händer det! Du va där..

Idag gick det bra! du sa inget som kränkte mig eller så..


     

Av Emma - 10 november 2010 21:36

Vi hade inte prov idag   Jag hade sett fel på veckan så det är nästa onsdag som provet ska vara, så då hinner jag nog plugga lite mer   

Efter skolan gick jag ju till optikern o var bomb säker på att jag behövde starkare styrka på glasögonen än jag redan har men icke! han sa att jag t.o.m skulle kunna klara mig utan dom nästan, men jag vet inte...


Sen vart det lite plugg.. morsan blev sur för att jag måste plugga o kmr hem en timme innan jag ska fara o träna, men liksom förlåt mig då för att jag vill träffa min kille!

Ovido - Quiz & Flashcards