Never look back!

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Emma - 18 november 2010 21:31

Så då ha man träffat morfar igen    har inte träffat han på typ ett år så det va kul, ska träffa han på lördag igen, då ska vi äta middag hos moster me alla mammas syskon o deras barn, ska bli kul   


  

Av Emma - 18 november 2010 17:29

Som jag berättat så har jag och en kompis bråkat, vilket jag trodde hon o jag kunde reda ut själva då nån av oss kände sig manad att ta första steget.

Men oj så fel jag hade där, nä nu ska jag på ett möte, eller det är tänkt så iaf    ja men iaf, då äre tänkt att jag, min kompis, hennes mentor o min mentor ska ha ett litet möte som komma sluta i att det komma bli MKT värre o att  det är jag som komma få skiten, det brukar alltid bli så ALLTID.. är så less på sånt här skit nu så ja!



  

Ovido - Quiz & Flashcards