Never look back!

Alla inlägg den 3 november 2010

Av Emma - 3 november 2010 19:59

Play no game!

Är så jävla less på att alla spelar, att man aldrig kan visa vem man är, varför inte?? Käms man för den man är eller vad är det? i don't understand!

Jag orkar inte längre känna mig osäker me dom jag umgås med, jag vill veta vilka mina vänner är o vart dom står, vill inte ha nå falska jävlar... så äre!

Om ni inte gillar det kan ni dra!


  

Av Emma - 3 november 2010 16:20

haha äre jag som är nörd eller xD haha

men har fixat lite bilder o älskl-ing har lovat mig att fixa photoshop   


          

Av Emma - 3 november 2010 14:21

haha just när jag fixat klart musiken så kom jag på att jag vill föra över bilderna från mitt gammla minneskort till datorn, så då lånar jag telefon o nu sitter jag o fixar det o tittar på grey's anatomy    haha härlig dag   

Av Emma - 3 november 2010 12:31

Tjena tjena, nu håller jag på att skicka över musiken från datorn till telefonen, fan va jag älskar musik!


Gillar att jag har bluetooth på datorn och telefon så då gåre jätte lätt att föra över bilder o musik o sånt   

Av Emma - 3 november 2010 00:57

sådär, nu är denna dag snart över   

Älskling har fixat några låtar åt mig som jag ska föra över till mobilen imorgon.. eller ja, jag får se om jag lyckas xD haha. Tack älskling!

men vi ska hopp i sänga nö, söv gött, me mång söte drömme   


   

     

Ovido - Quiz & Flashcards