Never look back!

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Emma - 9 november 2010 22:38

Nu då jag väl SKA sova så kan jag inte sova :/ smart blomman, väldigt smart!   nä men jag är typ jätte trött men kan inte somna :/ vet inte riktigt vad det är me mig nu för tin.. Aja, får väl ligga här alldeles ensam i sängen o försöka sova.. hehe.


    

Av Emma - 9 november 2010 20:01

haha oj    jag satt o höll på att plugga då jag plötsligt blev skit trött o råka somna.. haha. sen när mamma kom upp så pratade vi lite om vad jag ska kunna men jag kan långt ifrån allt så får väl se hur det går me provet   

Oså ha vi idrott imorrn men ingen vet vad vi ska göra, det är lite jobbigt det aa   

Av Emma - 9 november 2010 16:34

Hemma efter ännnu en dryg dag, usch!

Men på historian lyckades jag ju faktiskt bli klar med "tidningen" vi skulle göra. vi var 4 st i min grupp o jag trodde inte vi skulle hinna klart men det gjorde vi   

Sen var jag bara på stan o väntade på Axel o bussen. Och medans vi stog o väntade på Axels buss så började må illa, o nu mår jag ännu mer illa, känns som att jag ska spy..

+ Att jag har ett antal prov att plugga till.. inte kul!


     

Av Emma - 9 november 2010 16:34

Hemma efter ännnu en dryg dag, usch!

Men på historian lyckades jag ju faktiskt bli klar med "tidningen" vi skulle göra. vi var 4 st i min grupp o jag trodde inte vi skulle hinna klart men det gjorde vi   

Sen var jag bara på stan o väntade på Axel o bussen. Och medans vi stog o väntade på Axels buss så började må illa, o nu mår jag ännu mer illa, känns som att jag ska spy..

+ Att jag har ett antal prov att plugga till.. inte kul!


     

Ovido - Quiz & Flashcards