Never look back!

Direktlänk till inlägg 25 november 2010

Ett gråtande litet barn

Av Emma - 25 november 2010 18:06

Men livet fortsatte, jag hade ju trots allt skolan att sköta kompisar o hela den skiten. Men än var inte detta förhållande över, vi fortsatte träffas men inte riktigt som man kanske borde.. jag gillade inte vad han gjorde mot mig men kunde samtidigt inte säga nej, hur ska man kunna säga nej till den man älskar? hur ska det gå till?? HUR?? då visste jag inte det så jag lät honom göra vad han ville, o sen kunde han få supa skallen av sig om det var det han ville, jag brydde mig inte längre..

Jag kände inte längre igen mig i vad jag gjorde, lät HAN göra med mig, det va som att jag inte längre kände, tror jag stängde av. Och sen när han stack hem  eller kanske till en annan tjej, vad vet jag? då kom smärtan, det räckte inte, jag ville känna närhet, känna mig älskad, ist kände jag mig utnyttjad, naken, glömd.

Jag gömde mig inuti mig så länge detta pågick, lät han såra mig men gjorde allt för att visa det..


Jag slutaded att prata me honom,  för vad hade Du me mitt liv att göra? Inget!

Det va mitt liv så varför ska Du behöva veta allt jag känner? Du trodde du kunde läsa av mig, du trodde du visste allt om mig, du trodde jag gillade det, men så fel du hade där.. Du visste inte vad jag gillade, efter bara nån månad kände du mig inte längre, så varför lät du mig inte bara va?!

Så mycket jag gick igenom o du tänkte bara på en sak ......,  att du inte ens märkte vad du egentligen gjorde eller att jag förändrades för varje gång, om du bara visste..


Nån månad senare hittade jag en kille, han var så snäll o väldigt snygg för den delen, jag blev kär.. eller inte bara kär, jag blev förälskad, jag ville bara ha honom ville inget annat i världen..

Han o jag började snacka lite på skolan då möttes, vi gick o åt lunch, vi bytte nr o började snacka ännu mer. sen en kväll, efter den kvällen var jag i himlen, han kysste mig, åh vad jag tyckte det var underbart! vi blev så gott som tsm, då kände jag, att nu kan du inte skada mig mer, aldrig igen tänker jag falla tillbaka!

tänker vara den starka tjejen jag alltid velat..

Men vad hände? jo allting brast! jag hann inte me, allting gick så fort, helt plötsligt så var det som bara över, fanns inte igen, ville inte ha mig, han gjorde slut..

jag förstog inte, ville inte.

Jag såg på han då han dumpa mig att han var väldigt ledsen, men jag höll minen, tänkte inte visa mig svag, hade han inte sätt mig gråta hittills så varför nu? Nej ni, så fan heller. Jag va sårad.. jag gick in i huset ringde min bästa kompis o frågade om jag kunde komma upp med gråten i halsen, som den bästa vännen hon är så fick jag självklart det. På vägen upp smsade jag mamma som ringde upp mig o frågade vad som hade hänt, jag sa kort o enkelt att han dumpat mig..

Jag sa även att jag var på väg till min kompis så vi sa att jag skulle smsa då jag gick hem, vilket jag även gjorde.

Jag kom in i deras hus o vi gick upp på hennes rum o jag bara grät o grät o försökte samtidigt berätta vad som hänt, vilket inte var lätt, men hon förstog, hon lyssnade. Jag smsade dig som ringde upp o vi pratade bara 5 min eller nåt sånt.     jag och min kompis hedde på tvn o tittade på nån film som gick på femman, en ganska bra film om jag får säga det själv

Sen vid tolv på natten gick jag hem o frågade dig om vi kunde träffas dagen efter innan jag skulle till en annan kompis, det kunde vi..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 februari 2014 22:56


Tillbaka på ruta ett.  Har flyttat hem till pappa igen. Fick Annas rum denna gång eftersom att pappa och Karin sover i mitt..  Så nu sitter jag här och funderar på om det är värt att fara och köpa en cola eller inte, det typ vattnas i munnen ef...

Av Emma - 29 januari 2014 01:51

Jag ska försöka bli bättre på att uppdatera men kan inget lova.. dock så blir det inte så mycket bilder har ju som sagt inga bilder på denna dator så tyvärr.. Har hållit på här hemma med lite städning, så har lyckas plocka på rummet och fått bort...

Av Emma - 20 januari 2014 22:40

Alltså jag måste skärpa mig! Gud så dålig jag blivit! Men det är som att man glömmer bort det.. mitt i all stress tänkte jag skriva men så kom jag på att just nu har jag ju ingen stress xD jag är ju arbetslös så jag har ju liksom hela dagarna fr...

Av Emma - 15 november 2013 15:31

Så var vi här igen! Nu är det fredag! och om 29min får jag rulla bilen hemåt. förutom just den detaljen att jag ska fara till mor en sväng idag! :D ska se om jag lämnade nå julgrejjer där som vi kan använda i lägenheten, spara spara spara ;) Nej ...

Av Emma - 4 november 2013 19:46

ilskan. ångesten.  besvikelsen. sårad. jag vill gå fram till han och säga hur illa jag tycker om honom. ge han en käftsmäll rakt på. sparka honom tills han ligger ner och bara skyddar sig. men så snäll som jag är så göra jag inte det. och...

Ovido - Quiz & Flashcards