Never look back!

Alla inlägg under november 2011

Av Emma - 22 november 2011 23:14

 

Jag har bestämt mig för att inom en snar framtid (månader, 2-3.) så ska jag pierca mig! 

Fett snyggt asså! 

Ska faktiskt önska mig det i julklapp! :D

Och en tatuering vill jag också ha! men det får jag se när jag har råd med..  

Den kommer när den kommer helt enkelt, och det är heller inte nånting man bara ska springa iväg och göra på fem minuter liksom (: Måste tänka på det riktigt ordentligt! haha.

Lät som värsta vuxna kvinnan där men så är det ju egentligen faktiskt! Man måste verkligen veta om man verkligen vill ha en. 

Av Emma - 22 november 2011 21:09

Oj sån lugn dag på skolan det va idag.. hade verkligen inte räknat med det! 

Först hade vi idrott, med kicki som nu kommit tillbaka-tack och lov!- så jag trodde att det skulle bli fullt gång där, men det blev mest genomgång och sen planering för vad jag ska göra i gymmet på fördjupningen.

Sen så missade vi dom tre lektionerna vi skulle ha efter lunch för att vi fick gå och se en film på folkan, som jag av det lilla jag såg bedömde som en dålig film, såg väl kanske dom första 20 min och dom sista 5-10 min av den, resten sov jag :p hahaha. 

Innan jag gick dit så visade jag Elin vars festprissen låg så vi gick in och kollade lite på klänningar också. 


Efter skolan gick jag och gymmade med Petra, vi hade egentligen tänkt strunta i det idag men så var det en tävling om vem som kunde sitta i jägarställning längst, jag satt i fem minuter och trodde faktiskt att jag inte skulle vinna men se på fan att jag gjorde det! :p haha. 

for sedan hem, lästa lite till provet som är imorrn, fixade lite på power pointen bakade choklad muffins :D och kollade sedan på top model med min bror. Mycket mysigt! 


Imorrn blire full gång heeeela dagen lång! far halv åtta på morgonen, kommer hem strax efter fyra, far vid fem igen och kommer sedan inte hem förrän 21.20 ungefär :p hehe.. 

Av Emma - 21 november 2011 22:52

Träffade morfar idag! :D 

Har inte träffat på typ ett år eller nåt sånt.. riktigt trevligt var det! och vi fika chokladkaka också så det vart lite gosi gött gott ;p hah! 


Övningskörde från pappa idag, gick väldigt bra måste jag säga! Förvånandsvärt bra :D 

Det går framåt.. minsann! 

Nä, nu ska jag se lite grey's anatomy och sova, imorrn blire en ny dag med nya tag.

Ska ju gymma med petra så då måste man vara utvilad! ;D


Just because i was a little bit fat today..  

Av Emma - 21 november 2011 17:47

Fick hjälp av min religons lärare med min rättkunskapsuppgift :p kändes bra! :p

Sen pluggade jag inte så mycket religion men det tar jag ikv och imorrn! jajjamen! 

Började även göra våran power point som vi ska visa på lördag då det är öppethus! Tråkigt men man måste vara där så liksom ah.. bara att bita ihop i guess.


Lyssnar också på jag kommer- Veronica Maggio. 

Brukar inte lyssna på hon men nu blev så :p bara sådär! ;o


 

I know i'm really fucking hot.. eller?

Av Emma - 21 november 2011 00:34

 

Hur vet man när det är dags att förlåta?

När ska man förlåta?

Finns det någon speciell regel om det? Eller måste man verkligen veta allt sådant själv?

För det är så svårt, så jobbigt att ha en massa frågon men inga svar. Inga svar. 

Av Emma - 20 november 2011 17:50

Sitter i soffan hemma hos Gabbe och gör inte så mycket, nyss duschat, och om två timmar beger jag mig hemåt igen. Är typ jätte många som skrivit att snöat idag på fb, men det verkar vara något av ett falskt alarm?

Eller så har den kanske tynat bort redan, jag vet inte, men det lär jag väl märka. 


Men jag tycker faktiskt att det är lite smått mysigt med snö..  

Av Emma - 19 november 2011 16:00

Jag sitter här hemma hos Gabbe själv, medans han och några till är o käkar på max...

JAG VILL OCKSÅ HA!!

aja, ska fortsätta läsa boke nu, har ju snart läst ut den så! 

Av Emma - 18 november 2011 23:14

Inte igår.

Inte imorrn.

Idag. 


Nu eller aldrig! 

Ovido - Quiz & Flashcards