Never look back!

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Emma - 17 november 2011 21:39

Jag var trött och less på gymet, men jag tog i och gymmade hårt trots mitt dåliga humör och jag tog mig igenom mitt schema efter dom vikter jag klarar av! 

Sprang 12 minuter på slutet, riktigt skönt måste jag säga! 


Sen for jag, Petra och hennes mamma på kvantum där petra bjöd mig på en korv :D hehe. Väldigt snällt av hon! 

Och nu har jag duschat, lagt barnen i sängen, alla tre! packat väskan och lagt mig själv i sängen!! :D 

Mysigt va?! ;)

Så ska nog sticka lite grann, se på nån serie och prata lite i telefon har jag tänkt.. bara jag får tag den som är på andra sidan av telefonen! 


Söv gött! 


I always has my hope around me, And it will never go away until someone shows me that it is pointless to hope..  

Av Emma - 17 november 2011 16:59

GLAD!! 

Har nu tagit mig igenom sex veckors praktik på ett boring place.. 

Så otroligt skönt måste jag säga! 

Fick faktiskt en mössa och ett bio kort :D yay me! mohahahh.


Nä nu ska jag och linus gå upp och ta nåt att äta innan vi far in och gymmar med petra (: 

Värsta nice! 

Ovido - Quiz & Flashcards