Never look back!

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Emma - 25 november 2011 17:44

Hon gjorde det! 

Asså fy fan! 

Petra och gjorde en deal för.. två veckor sen kanske. Då vi hade sett en snygg kille på gymet, så vi sa att om hon går fram till han och på något sätt säger att han är snygg nästa gång vi ser han, så bju jag på en shot, om inte så bju hon mig på en shot.

Och vad tror ni inte fanskapet gör? jo idag går hon fram och säger; jag måste bara säga en sak.. du är jävligt snygg.

Så nu har jag inget annat val än att bju na på en shot då :p

Haha så jävla kul! 

Men efter det pumpa jag ut na på magövningar :D hehe. och två killar till :D

MOHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA. 

Av Emma - 25 november 2011 14:30

Fick en kommentar som jag bara älskade på mitt förra inlägg! 


Det roliga med dina blogginlägg Emma är att du skriver PRECIS som du pratar! Man kan verkligen höra dig bakom alla de där orden :D Helt awesome :D Typ som det du skrev: "Skrik man sådär så då blire såhär! ;P haha." Så klockrent du, sötnöt <3 Kram!


Hehe.. men det stämmer nog faktiskst ganska mycket, att jag skriver som jag pratar.. 

Men jag tror det är för att jag vill visa hur jag är som i bloggen och då blire nästan lite automatiskt att jag skriver som jag pratar! :D 

Men det där tar jag som en positiv kommentar och sånt gillar jag! 

Ös gärna på med mer såna.. ( ni få som läser min blogg ;D) 


   

Riktigt dålig kvalitet i know! Men detta är 'dagens outfit' som alla säger! 

Av Emma - 25 november 2011 00:22

Då jag städade idag hedde jag på jätte hög musik och skrek-sjöng till den, verkligen skrek! 

Och dansade och hoppade.. med andra ord jag flippade! Helt nykter var jag också, faktiskt! :p hehe..

Men iaf, nu har jag värsta ont i halsen :/ är inte så skönt! 

Men jag får väl skylla mig själv lite grann.. skrik man sådär så då blire såhär! ;p haha.


Ovido - Quiz & Flashcards