Never look back!

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Emma - 13 november 2011 22:25

Back from Umeå..

I fredags tävlade jag mot tiden.. vi skulle som sagt träffa vår nya lärare som vi har fått. 

Så då skulle vi gå gula leden. Ca klockan 13.00 började vi gå från ås masten, 13.38 var vi nere på klippan och 13.45 skulle min buss till umeå gå, så det blev till att skynda sig då. 

Jag kom till resecentrum 13.46, en minut efter att bussen skulle gå, men jag ställde mig och kollade efter den iaf och eftersom jag var så jävla pissnödig och trodde att jag missa den så gick jag på toan, sen så satte jag mig och pratade med syrran i någon minut, men tänkte att den kanske bara var försenad så jag gick och kollade igen, och se på fan! Där stod ju bussen som jag skulle me! :D 

Tur eller vadå? :p hahha. 


Sen så har jag och Gabbe mest bara tagit det lugnt i helgen! (: 

And that is all from me now..

Ovido - Quiz & Flashcards