Never look back!

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Emma - 22 november 2011 23:32

Ska lägga ner min nuvarande Energi på att klaga på andra nu! 


Jag kom för en liten stund sen in på en blogg där hon klagade oerhört mycket på en stor bloggare, visst man kan få klaga och hålla på, men varför lägga ut bilder på den personen och skriva att den faila med det o det o det? 

varför slösa sin Energi på att ens gå in på dennes blogg för att ändå skriva skit om det? 

Är inte det lite onödigt? 

Jag menar det är sån onödig energi som man kan lägga på annat. 

Och nu är väl inte jag så mycket bättre som i princip gör samma sak, haha. 

Men iaf, slösa inte er tid eller energi på att gå in på någons blogg för att sedan skriva skit om detta. 

Det ger inget! 


Men aja, skriv som ni vill.. fick ba lust att säga det! 

Nu ska jag lyssna på "jag kommer" igen :D 

och kanske läsa till det jag ska kunna imorrn på provet :p hehe   

Av Emma - 22 november 2011 23:14

 

Jag har bestämt mig för att inom en snar framtid (månader, 2-3.) så ska jag pierca mig! 

Fett snyggt asså! 

Ska faktiskt önska mig det i julklapp! :D

Och en tatuering vill jag också ha! men det får jag se när jag har råd med..  

Den kommer när den kommer helt enkelt, och det är heller inte nånting man bara ska springa iväg och göra på fem minuter liksom (: Måste tänka på det riktigt ordentligt! haha.

Lät som värsta vuxna kvinnan där men så är det ju egentligen faktiskt! Man måste verkligen veta om man verkligen vill ha en. 

Av Emma - 22 november 2011 21:09

Oj sån lugn dag på skolan det va idag.. hade verkligen inte räknat med det! 

Först hade vi idrott, med kicki som nu kommit tillbaka-tack och lov!- så jag trodde att det skulle bli fullt gång där, men det blev mest genomgång och sen planering för vad jag ska göra i gymmet på fördjupningen.

Sen så missade vi dom tre lektionerna vi skulle ha efter lunch för att vi fick gå och se en film på folkan, som jag av det lilla jag såg bedömde som en dålig film, såg väl kanske dom första 20 min och dom sista 5-10 min av den, resten sov jag :p hahaha. 

Innan jag gick dit så visade jag Elin vars festprissen låg så vi gick in och kollade lite på klänningar också. 


Efter skolan gick jag och gymmade med Petra, vi hade egentligen tänkt strunta i det idag men så var det en tävling om vem som kunde sitta i jägarställning längst, jag satt i fem minuter och trodde faktiskt att jag inte skulle vinna men se på fan att jag gjorde det! :p haha. 

for sedan hem, lästa lite till provet som är imorrn, fixade lite på power pointen bakade choklad muffins :D och kollade sedan på top model med min bror. Mycket mysigt! 


Imorrn blire full gång heeeela dagen lång! far halv åtta på morgonen, kommer hem strax efter fyra, far vid fem igen och kommer sedan inte hem förrän 21.20 ungefär :p hehe.. 

Ovido - Quiz & Flashcards