Never look back!

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Emma - 16 november 2011 22:26

JAG HITTAR INTE MITT LINNE! :'( 


Synd om mig! 

Av Emma - 16 november 2011 21:51

Hemma efter en ganska lång dag.. 

For på praktiken som vanligt, men idag var det jätte lugnt.. skit tråkigt, verkligen! 

Aja, linus kom och höll mig sällskap. 

Fick även ett samtal från Lena på Energi huset, som frågade om jag kunde jobba 17-19 på onsdagar, vilket jag tackade jag till! Så nu får jag träna gratis där :D så jag tjänar ca 200 kr i månaden, och gratis träning.

Inte illa säger jag bara! :D 

Efter det gick jag på träningen, hård men kul träning var det! 


Och nu sitter jag i min älskade säng, den kärlek jag aldrig kommer att förlora!.. hehe. 

Har tappat bort ett linne som jag absolut vill ha,.. så jag är lite smått irriterad på det nu men får väl bara leta vidare.

Nae.. nu blire att se på grey's Anatomy och leta vidare sen :D oh yeah! :D

Av Emma - 16 november 2011 01:01

           

Av Emma - 16 november 2011 00:35

Det är aldrig för sent att be om förlåtelse.

Aldrig. 


Livets stora gåta,

Älska, glömma och förlåta. 


Ovido - Quiz & Flashcards