Never look back!

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Emma - 27 november 2011 23:24

Jag måste bara säga en sak!!! 

Min pappa är bäst! 

Han gör så otroligt mycket för oss. 


Jag älskar dig pappa!<3

Av Emma - 27 november 2011 11:44

1:a Advent och vars är snön?! 


Har ingen julkänsla alls! men vii tände iallafall första ljuset i adventstaken..

Av Emma - 27 november 2011 10:25

Sitter hos mormor framför tvn, och har det mysigt! 

Kom hit vid sex tiden igår och då fick jag potatis och lax till middag framför postkodmiljonären och sen skulle vi se morden i midsommer men jag somna typ :p haha. Mormor tog fram fika så jag vaknade till ibland och fikade lite grann och somna sedan igen :p haha. 

Vid 22 tiden hade mormor släkt ner i lägenheten och fråga om vi inte skulle gå och lägga oss vilket vi gjorde! 

Har inte somnat så tidigt på länge nu! ;p haha. 

Men det var skönt! 

Sen vid 00.00 tiden ringde Gabbe och jag svarade med värsta trött rösten, han sa bara att jag skulle somna om så skulle han ringa idag istället :p 


 

Ovido - Quiz & Flashcards