Never look back!

Alla inlägg den 29 november 2011

Av Emma - 29 november 2011 15:50

Asså ingen rolig dag! 


Det är inte värt att vänta på någonting man vet inte kommer..

så varför fortsätter jag kolla på min tomma säng som att den inte inte är tom?

Och varför väntar jag på att höra det där bankande ljudet om nätterna när jag vet att det 

inte är någon där.. 


Försvode mig imorse.. haha! 

Sen tänkte jag köpa värsta mys tröjan men nä, den satt inte så bra på mig, och sen när jag kolla på andra kläder så hitta jag typ inget som jag kände att det satt bra på mig.. möjligtvis ett snyggt linne men får se imorrn :)

Om ca typ 2 timmar blire gym me petra sen ska jag ta det lugnt..

Och vet ni vad jag ska göra nu? :D Klart ni inte vet! Jag ska prova kläder! ;D hehe

Ovido - Quiz & Flashcards