Never look back!

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Emma - 23 november 2011 22:27

Klockan var 22.00 på kvällen och jag började städa.. eller plocka?

vad är fel liksom? :p 

Men jag gjorde nog mest för att slippa göra så mycket imorgonkväll, då ska jag typ storstäda, göra lite advent här i huset, vilket inkluderar mitt rum också, men jag har sån otrolig liten advent känsla! Vars är snön?! 

På advent ska det finnas snö för fan!! :o 

Inte för att jag kan påverka det så mycket, ska kanske ta ett snack med Gud om det där   hehe.


   

Hur ska man kunna "fira" advent utan känsla?

Av Emma - 23 november 2011 20:52

Imorrn blire gym och jobb. 

Hade tänkt baka lussebullar med mamma och brorsan, men jag skutar 15.30 och börjar jobba 17.00 känns lite onödigt att åka hem då.. så jag stannar och gymmar med Petra ist :D 

Awesome! 

och imorrn måste jag fan köra seriöst också!! 


Aja, ska gå o duscha nu.. 

Ovido - Quiz & Flashcards