Never look back!

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Emma - 26 november 2011 16:20

 


Vaknade inatt mellan två och tre med ett ryck, så när jag skulle somna om började jag tänka på Gabbe och alla gånger han kommit till mig på natten och bankat på fönstret, så jag skrev det och då ringde han upp. Så vi låg väl och pratade i några minuter innan vi la på för att sova..

Av Emma - 26 november 2011 16:11

Hade öppet hus idag på skolan, lika tråkigt som vanligt! 

Sen gick jag på stan me Elin en stund, hon bjö mig på två mackor, riktigt gott :D

For hem 14.25 och då jag kommer hem har vi fått främmande, min farbror har kommit på besök, och odm hade sötpojken med sig! Han är som lite Emil faktiskt! :p haha. 

Sen kom min andra farbror och hans två lite mer blyga barn, men det var trevligt ändå måste jag säga! :)

Riktigt trevligt, och sen när min tredje farbror har kommit eller om jag far innan vet jag inte, men ikväll ska jag iallafall fara till mormor och sova där till imorrn! :D Myspys! 


Och fredagarna framöver kommer jag att vara ledig från skolan, inte alla men många, värsta skönt måste jag säga! :D Men annat än det händer inte riktigt i mitt liv så jag har väl egentligen inte så mycket mer att skriva.. 

Ha en fortsatt trevlig helg! Det ska jag ;)   

Ovido - Quiz & Flashcards