Never look back!

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Emma - 2 november 2011 17:51

Nu är det snart middag me petra, sarah och tran, sen blire för fest då allt annat folk kommit :D 

Och sen blir Merry can, 200 dagars! :D fett nice! 


Städade självklart idag också! ;) helt otroligt egentligen..

Ingen skillnad va? xD haha.

   

jag vet att jag faila på minga ögonfransar, ni behöver inte påpeka det!! ;D hehe. aja, orkade inte göra om så det får se ut sådär ikv, inte för att jag tror att nån bryr sig men ändå :p haha.

Nu ska jag gå upp och fixa lite skit :)

ha en go kväll! för det ska då jag minsann ha! :D

Av Emma - 2 november 2011 11:24

Ikväll händer det!!! :D


Klev upp vid 11 idag, otroligt va?! ska få åka med tomas till kvantum då han far på jobbet efter lunch så skulle han ta min packning till pappa efter jobbet :p haha. 

Så ska jag köpa lite saker till tacos, sen går jag hem, städar och duschar, får besök, och sen blir det middag! :D

Och efter det lär jag, petra och sarah sminka varandra.. och fixa det vi ska ha! :D

Asså fyfan va kul det komma bli!!


Nu ska jag ligga och mysa i sängen innan dagen börjar! 

Ovido - Quiz & Flashcards